Amanda har shoppat :D

Nu är det ju mellandagsrea på hööks , så mamma och jag svängde in där och kollade lite .
Hittade ett par jeans ridbyxor , helskodda .
Trodde att det var 50 % men det var det ju inte  så dom blev det ju inte :(


Men sen så hittade jag en sån här tröja som jag tänkte ha och tävla i :)
Fanns bara i grått [vad jag såg ]
Ställde mig i kassan och kollar bakåt , och går till bordet där det ligger en svart tröja som jag ville ha , så då pytte vi den gråa mot den svarta ! :D
H a p p y f a c e : D


Fast svart ;D


Kommentarer
Postat av: det ska du ge fan i

lägg upp bilder på dig själv ist?!?!?!?!?!!!!



fettt trist blogg

2010-12-27 @ 20:27:47
Postat av: mmmmm

då behöver du inte kolla om du tycker att den är trist....inte kommentera heller.....

2010-12-27 @ 22:56:22
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

Jätte fina ! :)

gillar din blogg ! :)

2011-01-02 @ 16:39:14
URL: http://hunterlover4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0