märkeskläder och dyrt eller fina saker och billigt ?

Om du skulle köpa en nu tröja tex , vilken tröja skulle du köpa då ?
skulle det vara ett speciellt märke eller spelar det ingen roll ... ?
För vissa är det så nästan , tycker jag !
att det måste vara en märkeströja , eller går det men en tröja från hööks ?
Det är ju klart snyggast med märkeskläder , men det är ju också grymt mkt dyrare !

som tex Kingsland och en Hööks tröja .



Jag tycker att båda är lika snygga !
Men Kingsland är ju helt klart ett snyggt märke och man vill ha mkt saker av det men samtidigt så tycker jag ändå att den andra är snygg !
Man är ju inte bättre bara för att men har märkes saker , men det ser mycket snyggare ut !
men jag vet inte vilken jag skulle vilja ha men gärna Kingsland  :D
Den är ju snyggast men båda är ju lika fina som sagt :)
Så tycker jag :)
märkeskläder är helt klart snyggast ! :D


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare!

kan bar hålla med dig :) båda var snygga på sitt sätt:)

2010-12-22 @ 22:39:40
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

båda är snygga men jag behöver inte ha märkes grejer men de är ju också fina :)

2011-01-02 @ 16:48:25
URL: http://hunterlover4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0