MIN DRÖMPONNY ♥

Det var någon som ville att jag skulle skriva om min drömponny !
Och då gör jag det , så nu kommer det ! :D

min drömponny skulle få vara i vilken färg som helst nästan , Det skulle vara helst en New forest , gillar dom starkt ! men det får ju vara andra också ! :)
men det skulle gärna vara mellan 7-14 år :] jag skulle inte gå och köpa en häst som är född 1991 lixom :) även fast dom är fina så skulle jag inte det , men det skulle gärna få vara en allroundhäst som både kan hoppa och även kunna rida dressyr , en tävlingsponny helt enkelt , :p
jag vill gärna att den ska vara snäll och mysig , jag vill inte ha en häst som sparkar eller bits eller något sånt ;)
hittade en fin ponny , men den såldes innan jag kom och provred... :( synd .
men det var väl lite om min drömponny :)


fast lillan är en riktig drömponny hon med ! ;D ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hur var din dröm ponny som såldes? Vrf köpte du den inte!?

2010-12-15 @ 21:48:09
Postat av: Anonym

Svara

2010-12-17 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0