vad jag tycker man ska ha för inlägg --->

1. Om man har en hästblogg så tycker jag att man ska skriva om HÄSTSPORT , jag skriver ju hissar/dissar , vardag ridningen , utrustning , det gillar jag att läsa om , kolla på fina natrbilder med rimfrost om det är snö ute och så .

2. Jag har nästan alltid bild på slutet av mitt inlägg så man inte bara skriver och skriver , för om man gör ett superlångt inlägg så blir det tråkigt ... !
jag tycker det blir roligare så , det väcker upp hela inlägget . Bara en sån bild som jag tog nu ... :)

3. Du ska ju skriva om det du vill men det här är efter mig ;D


Kommentarer
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

Håller med till 110 % !

2011-01-02 @ 16:10:02
URL: http://hunterlover4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0