Varför jag bloggar --->

Nu fik jag bara lust att skriva varför jag bloggar ...
jag bloggar för att det är kul och för att det är ganska många som kollar på den !
Jag skulle nog inte blogga om jag inte fick några koomentarer eller om jag hade 1 besökare per dag , det skulle inte bli så kul (tycker jag) .
men om man vill det så får man ju det ^^
Jag är så glad för att så många kollar på min blogg ! jag hoppas att ni tycker att den  är bra , och ni får gärna säga vad som är bra och vad som är mindre bra . :)
Jag älskar ju utrustning så det lägger jag gärna ut , och nu kan jag inte lägga upp dagens ridtur eftersom jag är opererad -.- men Dagens fråga kanske jag skulle börja med? :p
Eller vad tycker ni ?



ä l s k l i n g s p o n n i i , < 3

Kommentarer
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

Jag håller med !

Det är inte alls kul då inga kollar på bloggen och så vidare....

Men min nya blogg går det hyfsat bra för och det är ju kul :)

2011-01-02 @ 16:28:31
URL: http://hunterlover4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0