P&J på karlsdal :D

idag så var det ju Pay & Jump på Karlsdal :)
Jag kunde inte ta med Lillan för att ingen kunde köra henne i all snö :/
Men jag kunde ta Stjärna :D
så jag hoppade 40 & 60 ist 60 & 80 , för jag ville ju helst gå felfritt ;D

40 cm : hon var superbra på framridningen !  kändes super !
väl inne på banan och skulle hoppa fram två hinder , och hon bara flög :')
då var det min tur och jag går felfritt ! :D

60 cm :  Hahahha jag ramlade av på framridningen xD
Hon förjade bocka i galoppen och jag hade inte en tanke om det xD så då flög jag av :D hahahha!
sen så hoppade jag fram , och det kändes hur bra som helst ! hoppade banan , när jag kommer mot hinder nummer 5 så tappar jag stigbygeln och kan inte hålla om med benen typ så då rev hon :/ men sånt som händer ;)

jag älskar dej världens bästa ponny <3

Jag och Stjärna , <3

Några bilder från idag , KOMENTERA !





Kommentarer
Postat av: nea

sv; tack vad glad jag blir! :D

2010-11-22 @ 20:53:03
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: hhej

stjärna är jätte bra<3333:D:D:D:D jag brukar också rida henne.vilken skola går du på?:Dgår du på samma skola som viktoria salonen?

2010-11-23 @ 08:27:05
Postat av: Clara Brusebäck

vilken söt ponnY:)!

2010-11-23 @ 21:38:13
URL: http://brusebackclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0