sorry ...


förlåt för dålig uppdatering !

Föst idag så red jag Lillan<3 med Emma (qems.blogg.se) :)
Vi skulle rida på fältet men då var det för mkt snö där :/ så dom fick styltor :(
Men vi red till kohagen som vi kallar det ( står kor där på sommrarna )
Lillan var superpigg ! hahahha  <3 men sen så skulle hela familjen åka till Karlstad och gratta mammas brorsa :)
Sen så åkte vi vidare till Mariestad där min mormor och morfar bor och sover här :) imorrn s ska väl emma och jag rida imorrn igen då blir det nog ridbanan ! :D om det inte är snö på den ...
inlägg imorrn kommer :)

LÄNGTAR TILLS PÅ SÖNDAG ! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg<33

Gå gärna in på min

2010-11-13 @ 23:20:50
URL: http://emmiiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0