Helgen :)

HEJ :D

idag har jag varit med Viktoria  ! <3
först så åkte mamma och jag och hämtade viktoria hemma hos henne och sen så åkte vi til Lillan  :) <3
hade lite dressyr :p Viktoria skulle fotta med hennes system men då hade objektivet gått sönder :o
Dumma kamera -.-
men sen så red jag iaf och hon gick jättefint :D
och sen iaf så åkte vi till park och handlade och sen hem och vi satte oss här och sen åt vi mat och kollde här tills vikans pappa kom :D
hahah för rolig xD hon åkte hem vid 10 ungefär och då satt jag kvar här och
gjorde lite olika saker :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ridsport Utrustning

finfin blogg :) Besök gärna min blogg!

Den handlar om allt från utrustning till reor ;)

2010-11-01 @ 13:04:31
URL: http://rsutrustning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0