Rida hela veckan <3

ONSDAG : hann inte blogga i förrgår  :( men nu så hinner jag :D red lillan :)
Gick huuur bra som helst ! gick superfint ! Hade dressyr och hon är ju lite tjafsig först men sen ger hon sig och går ner i jättefin form :') hon blev lösgjord i båda siforna och jag kunde göra vad jag ville med henne ! hon är superjobbig att få ner i form men nu har hon varit ganska lätt sista tiden !
TORSDAG :
Idag bloggar jag :D hann ju inte blogg påhela veckan nästan :( men nu så :D
skola först :/ sen hem och packade jag , och det får ni veta sen varför :D
sen så kom pappa och då åkte man med mej till lillan :) red henne med Emma och reflexerna var på!
sååå mörkt det blir nu ! såå det behövs ! imorrn är det fredag :D skönt , kommer nog inte kunna blogga på hela helgen :( men på söndag kan jag nog :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0