Hopp KM

Hejjsan bloggen :)
Idag var det hopp KM , först var det lektionsponny och då var jag funktionär :p och den som vann var Amanda Cullberg på Lulle :D Grattis till henne !
Sen var det ju Privat och jag hade startnummer 3 i kategori c  8)
och då var det min tur tänkte jag , DÅ KÖR VI !
Och jag var nolla i grunden , och då var det ju bara att köra ! och jag gick nästan omkull x) nee men alla baa ooohhh aa men det lönade sig och jag var på första plats men sen så kom Saga malmén och vinner -,-
Litte surt ! men jag hade tiden 19.05 sek och hon 18.56 -.- SURT ?!
ajjja men en andraplacering är inte så fel :D
Bilden är från idag alla placerade på lektionsponny :)
Sen en så mejj och Världens bästa Ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0