Rida rida rida och ännu mer rida :D

I söndags så var ju emma och jag på segersjö och kollade tills klockan blev halv två åkte hem och åt hos dom och sen red vi en barbackatur :D i skogen och plockade kantareller :D en halv Willyspåse :)
Deni! :D hahaha och i måndags så red jag på karlsdal på stjärna <3
och vi hoppade och hon var som en heikopter som flög över hindrena ! flög nästan av xD gmn <3
men sen gick det bättre :D sen i tisdags så hängde maja med hem och sen åkte hon hem och jag hängde med mamma när hon red  och karoo kollade lite lurt på mej men hon sa inget på ett tag men sen kom det : Amanda du SKA ha Zafir , jag baa jaha , så då var det bara att hämta hjälm och väst :D och så hoppade jag upp , Zafir är bara 4 år och är PRECIS inriden :d men det gick bra vi hoppade lite enstaka hinder och har typ aldrig blivit hoppad med ryttare :P men det gick bra ! och sen idag så longerade(stava) lillis <3 gick super :D ska ut imorrn igen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0