bus ponny, !

Idag när jag red till stallet så var det många som skulle rida så jag och fyra till red tillsammans :)
Först så red vi ut en liten sväng, sen så red vi till fältet !
Hon var SUPER pigg, hon gick och tacktade när vi hade galloperat i skogen och när vi travade så galopperade hon på sidan och busade men hon var så söt ! :D
Sen så jobbade jag henne lite på fältet och då var hon typ som en helt annan ponny ! :o
Det kändes lite annorlunda, jag vet inte med det kanske var havren ?
Fast det som jag skrev igår är fel, hon brunstar tror vi. Det var därför hon gick runt på gången, haha !
Men idag så stog hon stilla, min älskling är då dutti !



Jag har världens bästa ponny ,

Kommentarer
Postat av: Miiikkiiz

Okej! :D

2011-04-13 @ 20:55:02
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0