''dubbel ridning''

idag så trimmade jag lite på fältet, Emma hängde ju med och fottade super fina bilder ! :D
Idag så kändes som det gick super bra ! jo men jag tyckte att det kändes super !
Emma fick super bra bilder och jag ska tänka lite på om jag ska ha en ny design på bloggen med nya fna bilder :)
men först så kom ju dom hem och fikade så fick hundarna leka och busa och sen så åkte vi till Dusty och red sen efter det så åkte vi till Loke och Malibu jag red Loke och Emma Malibu och vi red ut och badade lite med hästarna och det gick super det med ! :D

men nu kommer en fet BILDBOMB ! -->





älskling , du är den finaste



Kommentarer
Postat av: Anonym

O MY GOD vad mycket bilder, men bra bilder:)

2011-04-20 @ 21:21:47
Postat av: Wilma

O MY GOD vad mycket bilder, men bra bilder

2011-04-20 @ 21:22:40
URL: http://poniz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Va härliga bilder!!!

2011-04-25 @ 12:57:06
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0