hade inte lust...

Först och främst förlåt för den extremt dåliga updateringen, jag hade inte lust att blogga :/

men nu sitter jag här ;) Idag så ska jag ta ett riktigt dressyrpass med Dusty i ridhuset och på fältet !
övergångar, serpentiner, väldigt mycket galopp och massor med mera !
och skritta av henne i skogen. Det tror jag blir bra :D
Det känns som det var ett tag jag gjorde ett riktigt dressyrpass. så nu är det dags !

Min granne Frida kommer hänga med idag också ! Och det är hon och hennes mamma och hennes syster som ska ta hand om Dusty nu när vi ska åka till Göteborg :]

UTERITTEN : när vi red ut igår så hade ju jag Stjärna och jag tror hon kände igen mig lilla snuttan ! men hon hade väldigt dålig kondition sa Karro och det hade hon verkligen ! Så jag hamnade lite på efterkälken men det var bara att trava ifatt ! Pernillas mamma red också på en ridskolehästen Efraim (effe) och mamma på Ziwago heter han och Pernilla på Dusty !
Det gick jätte bra ! hästarna var pigga och glada :p
sen så fick jag sätta mig på Dusty igen och hon var pigg hon med. Men det gick väl rätt bra.
Fick lite tips av Pernilla, och det ska jag tänka på !




Kommentarer
Postat av: Wilma

vad ska ni göra i göteborg?

2011-04-19 @ 12:15:11
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0