hoppning, hööks -

idag så åkte jag till stallet halv tre, först så mockade jag Dustys box och sen så fyllde jag hö och krafft.
Sen så hämtade jag Dusty i hagen och började borsta henne på gången :) 
Den så sadlade jag & tränsade och sen så gick jag ut till fältet för att värma upp !
och det gick väl bra, lite pigg och ville springa lite men annars bra ! :D
Sen så började jag hoppa på en volt med ett litet kryss och sen så gjorde jag en halt efter och det gick suuuper bra !
jobbade henne inte i form i halten men jag ville bara att hon skulle så still ;)
men det gick bra hon hade skit bra och fin galopp och jobbade as bra !
Sen så hoppade jag tunnorna och gjorde samma sak och sen så skrittade jag av henne med Ronja i skogen.


Sen så åkte mamma och jag till hööks och kollade & köpte :D
och såg världens värsta person ...
Mamma hade redan varit där idag så då hade hon lagt undan det här -->

grimman är marinblå


sen så när ''tadläkaren'' var i stallet så kollade hon på Dusty ju och sa att vi skulle köpa nytt och vi köpte två nya :p -->


så det blev det !  :)
Hööks hade ju 1 års jubileum så då jade dom halva priset på lite saker.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ultrashield är bäst! Men var det inte tredelat du skulle sluta rida på?

2011-04-30 @ 09:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0