LB:1

Igår när jag kom hem från Wittvång så badade jag Dusty men när jag kom till hagen så såg det inte ut som det, haha :p
när jag red så gick det bra tyckte jag, hon sökte bra stöd på tygeln !
gjorde massor med åttor och körde LB:1 en gång, fast jag red på fältet och då vet jag ju inte hur banan är så då blev det lite konstigt och då blev vägarna lite konstiga, och då gick hon lite konstigt men jag kan programmet och jag ska nog sätta ut koner på fältet och då blir det nog lättere ;)
hon stretar lite i galoppen, hon vill inte ha samma form känns det som men hon har ju vilat i några dagar så hon kanske var lite stel jag vet inte, men imorrn så ska vi dressyrträna för någon som heter Helena så det hoppas jag ska gå bättre !
efter jag hade ridit programmet så galopperade jag igen och då kändes det TOPPEN !
jag älskar dig världens bästa ponny !


Kommentarer
Postat av: Anonym

eftergift ? ::::PP

2011-04-30 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0