sjukt nöjd ! :D

När jag kom till stallet så hämtade jag min busunge i hagen, sen så borstade jag och fixade.
Tog på senskydd, sadeln och tränset och sen så gick vi in i ridhuset :)
Började med att skritta fram typ 15 min, känndes redan då super !
Sen så började jag att trava och hon var så mjuk och vilade verkligen på steget från början till slut !
gjorde ycket volter, serpentiner och tränade på halterna, eftersom hon inte har velat stanna kvar i formen som hon alltid har gjort haha ^^
men det gick kanon ! :D
i galoppen så var hon jätte fin ! ååå vad nöjd jag är idag ! red igenom LC:2 också och det känndes också super !
Riktigt nöjd idag, hon lyssnade bäst på mig fast att det blåste STORM ute.
jag älskar dig mest världens bästa ponny, <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0