uteritt

När jag kom till stallet idag så började jag med att mocka och sen fyllde Ronja hö åt mig haha !
och sen så fyllde jag på kraften, sen så fick vi smyga in i stallet med hästarna för det var en häst som skulle ta bort vargtänderna och då skulle hon sövas och då passade hon på att kolla på Dustys tänder och då sa hon att jag skulle byta bett och slänga mitt tredelade bett. Men jag vill ha tredelat ! :(
men vi ska åka till hööks och kolla, men jag och Ronja red ut idag inte så länge men jag jobbade henne hela tiden och det gick bra !
imorrn ska jag hoppa ska fråga mamma om hon kan ta med kameran :D



Kommentarer
Postat av: Jenny Ljungkvist

Du blev dagens blogg hos mig ! :D

2011-04-29 @ 10:57:00
URL: http://enwy.blogg.se/
Postat av: Wilma

varför vill du rida med tredelat? det går lika bra att rida med tvådelat ju..?

2011-04-29 @ 14:11:59
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0