dressyr

Är inte på blogghumör nu riktigt men skriver iallafall...

Idag så hade jag tänkt att jag skulle rida igenom LC:1 och LC:2 och det gick skitbra när jag red programen i slutet av passet men det är dom där dumma avsaktningarna :/ från galopp till trav så springer hon. Fast jag försöker göra 1000 halvhalter haha xD men det ska vi träna på ;) och från skritt till  trav så vill hon inte riktigt hålla sig i formen men det tror jag vi fixar galant snart ! Annars gick det bra tycker jag. SÅ SJUKT TAGGAD TILL GYTTORP !





Kommentarer
Postat av: wilma - en i laget

William springer också när man har gallopperat och ska sakta av till trav men om jag inte drar i avsaktingarna så mycket utan drar lite hårt bara någon sekund sen slappnar både jag och william av och då går det mycket bättre. Du vet väl att du ska rida första omgången i Gyttorp för laget:)

2011-04-04 @ 09:05:59
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0