Dagens dressyrträning :]

Gick väl sådär, det var ingen wow träning men det gick väl helt okej för att vara första träningen efter sommarlovet !
jag är nöjd, stundtals kändes det verkligen jättebra !
medans ibland inte men vi ska träna vidare nästa vecka tror jag !
Vi körde lite skänkelvikningar och förvänd galopp om är i LA:1 och det gick väl okej ;)
sen så skulle vi få fram henne och jag var tydligen lite för snäl i handen och släppte dom lite så hon går inte så stadigt (känner det själv) så det jobbade vi på ! :D
men jag är nöjd att Dusty försöker och är så positiv ändå !
Svettig var hon iaf !

favoritbilden !




Haha det är kul att träna :D







Dutti ponni !




Det var några bilder från idag, inte alla men några ! ^^

VAD TYCKTE NI OM OUTFITEN ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker outfit, passar er bra :)

2011-08-08 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0