Dusty - 22 Augusti

Idag när jag kom till stallet så började jag med att mocka och sen så packade ja hö gjorde betfor och bytte vatten.
sen så sopade jag stallgången, sen hämtade jag Dusty och började borsta henne, hon var jättelerig !
så hon blev ren ;) sen så hämtade jag saden och tränset och satte på det, sen så gick vi ut till banan och jag skulle bara skritta lite där men det blev ett lite ridpass i alla fall ! trimmade henne lite, hon var pigg, men så fin ♥


Dusty idag, mamma tog kort med sin iphone därav den dåliga kvalitén.
imorrn så slutar jag tjugo i fyra så jag hinner inte skriva innan då men vi ses på kvällen :)
Ni ser stallet lite bakgrunden ! det vita ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf bör du stall?

2011-08-22 @ 21:34:18
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; <3

2011-08-23 @ 09:50:53
URL: http://besah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0