Dusty 9 augusti

idag när jag kom till stallet så gjorde jag betfor och sedan så hämtade jag henne i hagen, hon var så söt som vanligt ♥
sen så började jag borsta henne och sadla, fixade iordning allt.
och skrittade fram ganska länge och seda kortade upp tyglarna och tänkte väldigt mycket på mina fula händer som lägger sig på manken hela tider x) och det gick jättebra i höger varv men i vänster så pajade allt typ :p
så det tänkte jag på, att ha henne kvar i en rund och fin form med en höjd hand, jag ska träna på det väldgt mycket.
sen så började jag trava lite och gjorde inte det så länge men det var samma sak här, höger perfekt, vänster gick inte hon vill inte ta stöd på tygeln och då blir jag lite osäker i handen och då kan jag förstå att hon blir virrig !
men jag täkte på skulderpladen och det som Erika sagt men aja så blev det idag, stretschade henne också i båda sidorna :)

Provridning av älsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0