Elinne gästbloggar !

hejhej :)
vann amandas minitävling och får nu gästblogga :)

mitt namn är Elinne och jag är 13 år.
Jag bor i en liten ort som heter Pålsboda :)
Jag har 4 hästar,1 hund & 3 kattungar:)
jag har ridit sen jag var 2 år och köpte min helt egna häst år 2008 och hon heter Dolly Deluxe och är 24 år gammal, sen har jag även Min tävlings ponny jag köpte/fick 2010 i september.
under alla åren har även 2 hästar kommit med,en som heter flinta och är nordsvensk och aron som är fjording.
tänkte jag skiver lite om ponnyn jag tävlar.

hon heter cinderella star och är ett travsto f.01.
Hon är slutmätt till 147.5 i manköjd.
Och vi har tillsammans kommit ut på 3 lokala och en massa p&jer.
Vi blev placerade i 2 av dom lokala och då kom vi 2:a & 3:a.
Vi kommer hem med rosett nästan varje gång vi är ute på P&Jer!
Vi tävlar just nu på 80 & 90 hinder men ska snart göra debut 1 meter :)

Jag är inte direkt personen som skriver så mycket i gästbloggningar, men ni kan ju kika in på mina bloggar :)
http://myphotholife.blogg.se & http://arios.webblogg.se :)
// Elinne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0