Erika träningen

Dagen började med att jag försov mig.. xD klockan ringde kl 8 men somnade om och vaknade kvart över 9 = amanda få panik haha och slänger på sig det jag ska ha, äter 1 sked youghurt och sätter mig på cykeln och cyklar till stallet, hämtar Dusty, som tur va hade hon regntäcket på sig så behövde inte borsta så länge, men det var ganska lungt när jag kom till stallet så behövde inte stressa vilket var skönt ;)
satte på skydd fram och linda bak, tog på sadeln och tränset, sen gick jag ut och satt upp och skrittade fram i skogen, sne så började jag hoppa henne lite när jag kom tillbaka på stallplanen :)
träningen gick jättebra, jag är nöjd !
vi tränade mest på att hon skulle sppa efter i bettet och i slutet gick det skitbra ! ♥
riktigt nöjd i slutet, hon var så fin i traven :') sen så smörjde jag sadeln och spolade av henne för svett det var hon om man säger så ! lilla gumman♥


My love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0