hoppning med Dusty 25/8

idag så hoppade dusty och jag, det var jättekul ! :D hon verkar gilla det verkligen !
det känns, för när jag ska ta förhållningar så tar hon dom inte och då gasar hon lite haha ;)
men det får vi jobba på. hoppade lite olika hinder idag, lite svårt att förklara men en grind och en oxer och en långsida med två hinder som jag hoppade.
hoppade fram på långsidan och det gick bra, hon kom väldigt nära en gång så då rev hon men det gör ingenting, vi kämpade på !
sen så började jag hoppa grinden, så söt som hon är så ska hon ju sakna ner lite och lukta på det i farten haha !
så söt men hon hoppade allting. sen så hoppade jag oxern vilket gick super det med !
sen satte vi ihop allt så det blev förs långsida och sen stog grinden och oxern som serpentinbågar och hoppa, första gången gick det lite fort så hade inte så mycket kontroll men testade en gpng till och då gick jätte jätte bra !
så jag är nöjd med min sammarbetsvilliga ponny ♥
Sen hade vi den röda outfiten idag ^^








Failbilden idag haha !


men hon hoppade, bäst om hon är ♥



Rulla sig efter vaje ridpass får man ju inte glömma ;)

släppte ihop henne med en annan häst idag också :) hälsade en gång sen gick dom åt två håll.

½ år med världens bästa ponny idag ♥ älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Amanda - satsande ryttare ~ en riktig hästblogg !

vilken härlig bild när alla hovarna är upp i luften!!!

Ni va duktiga idag!!!!

2011-08-25 @ 22:35:59
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: maja , siktar mot topppen inom hästsporten !

amanda kommenterar du din blogg själv ? <3

2011-08-26 @ 08:39:39
Postat av: Märtha :)

Hon hoppar verkligen superfint och ni passar toppen bra tillsammans! :)

2011-08-26 @ 18:00:04
Postat av: Mamma mmmmm

Hihi... Det va ju lilla jag som kommenterade bilden där hovarna är rakt upp i luften:))))) men på Amandas användare..... Tänkte inte på det<3....... Kram Mamma Mia

2011-08-26 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0