mini hopp :D

idag när jag åkte till stallet så hängde Frida med igen och hjälpte mig att bygga ett hinder, Sara och Sanna var där också så sanna hjälpte till oxå för Sara skulle hem precis :p men började att ta in henne i spöregnet, täcket hänger på tork just nu och torkar och sen jag började borsta henne, sen så hämtade jag hoppsadeln och tränset + skydd & boots.
sen så vämde jag upp med att jobba henne i låg form, och det fick gå dåligt idag för att det regnade så mycket = att det smattrar i ridhuset och så blir hon okoncentrerad men inte idag !
Det gick faktiskt över förväntan, det gick bra ! :D hon lyssnade jätte bra !
sen så började vi hoppa lite och slutade på 70-80 cm, ingen höjd men bara känna på henne lite ^^
imorrn blir det dressyrträning tror jag !



DIV 3 hästdressyr. Foto : jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0