mysig uteritt

Idag när jag kom till stallet så började jag med att mocka och byta vatten och allt sånt :)
sen kom Cassandra som jag skulle rida med och vi hämtade hästarna och började borsta dom.
Sen så när vi var klara med det så red vi ut en ganska lång runda, det var supermysigt ! bara skritt och trav, inget krävande men det verkade som Dusty tyckte att det var kul i alla fall !
Hahah jag vill ju inte att hon ska äta gräs men när vi är i skogen där det var massor med grenar överallt då började hon äta hela tiden haha och sen klappar jag henne ?! haha fattar inte vad jag tänkte med xD
asså det är ju inte så att hon drar ner huvudet när man rider, utan hon sträcker sig åt höger eller vänster för att nå träd haha ^^

fina hästen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0