Simply the best ♥

Little Dusty wind ♥
idag hängde min granne Frida med till stallet som sällskap, först så gjorde jag betfor och sen så hämtade jag min stackars blöta ponny, borsta och satte på sadeln och ett ländtäcke, och sen så tränsade jag och himlen öppnade sig typ, det bara öste ner regn !
jag som ville rida ut i skogen :( men då fick det bli ridhuset istället, och där är det ju massor med halm så kunde inte rida programmet :( men jag red igenom henne lite bara, hon var väldigt spänd i början eftersom det smattrade som bara den på ridhustaket ! så då blev hon lite okoncentrerad men det släppte när jag började jobba henen i skritten, jobbade i slutet med låg form i traven, men trimmade mest lite :) stundtals var hon helt grymt fin
Så just nu står hon inne i sin box och smaskar på hö.
Bästa ponnyn man har !


så sant !

finaste

Kommentarer
Postat av: Maja

Connemaror ä bäst! Fast mnin är inte så liten;)

2011-08-19 @ 21:12:05
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0