stallet

Idag åkte jag till stallet ungefär vid 12, och då hängde Frida med dit.
Började med att hälla upp hennes betfor i hennes krubba som hon skulle få men så glömde jag att ge den -.- haha !
men kanske sticker ner sen igen, men i alla fall så hämtade jag henne sen och började borsta och greja ♥
skulle rida i skogen men då var det två rådjur (kollade innan jag red) i skogen så då skulle hon vara okoncentrerad så då gick jag med henne istället, men satte på henne tränset och jag hjälmen.
Sen så kom vi upp till en liten grus parkering som jag red lite på barbacka :D
det gick väl hyffsat ^^ sen så hoppade jag av oh gick med henne, sen så har det kommit en till ny häst i stallet som inte ville gå in från hagen som jag hjälpte till med sen :)


hemmaplan, ÖTR andra plats med 63.79% ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ny på bloggen, haha men vad är det för ras på ponnyn? :) Och hur stor? :)



Fin blogg! :)

2011-08-06 @ 19:21:51
URL: http://jumpingstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Okeej! :) Trodde hon var typ c-ponny! :)



Kram ♥

2011-08-06 @ 20:12:39
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0