the only for me

hemma från stallet nu, mamma och jag cyklade dit och hämtade Dusty direkt för att kolla på det där under magen, och för att borsta och gosa med henne ! dom i stallet tror att jag spänd sadelgjorden för hårt, men jag får in en he hand mellan, lite konstigt :p hoppas det inte är något men det tror jag inte, en annan häst i stallet hade oxå så.
hon stog och sov när jag borstade henne, sötan ♥
sen så var mamma så snäll och mockade och gjorde allt mat, tack !
sen så fick hon gå in i sin box, sen åkte vi hem !
imorrn är det hoppträning som står på schemat :)

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

vad hade hon under magen och vilken mer häst i stallet hade det?...

Hm.. mycket tveksam om man kan spänna sadelgjorden för hårt... iallafall om det är resår i gjorden! jag tyckte jag spände hårt och fick alltid klagomål att det var för löst och då sa dom att en "normal" tjej nästan inte kan spänna för hårt... :) så det tror jag inte är någon fara :)

2011-08-31 @ 14:56:12
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0