serpentiner & volter

hejsan, hemma från stallet och har ätit mat nu :)

Idag kom jag på en jätte bra övning som jag travade, lägger upp den senare !
Jag tänkte såhäääääär mycket på mina händer idag, haha !
och jag lyckades ! *nöjd* Tänkte på Erika !
anyway så skrittade jag ganska länge och sen så började jag trava när det kändes bra :)
i höger varv är hon jättefin men se när man kommer i vänster varv så går det inte alls typ, red den övningen som jag kom på hela tiden, red några mer varv på volterna (ni kommer fatta snart när övningen kommer upp) i vänster varv så det skulle kännas bra men det gick väl lite bättre men inte lika bra som i höger, galoppera inte så mycket men när jag väl galopperade så kortade jag upp steget och försökte jobba henne i kort galopp.
Och det gick bra, Dusty var så duktig, jag är jättenöjd med min älsk ♥
sen skrittade jag av i skogen, och sen fick hon sig ett bad lille lortgrisen !
sen så sopade jag lite och smörjde sadeln, och sen åkte jag hem :)

puss på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0