3:dje advent !

Hjälp vad fort det går, det är redan 3:dje advent = snart julafton ! :D

Men i alla fall, idag halv tolv så cyklade jag ner till stallet, till min underbara ponny ♥
Hälsade på henne först och sen började jag att mocka, det tog väldans tid haha men tillslut blev jag klar.
Sen packade jag hö, gjorde betfor och krafft + att jag bytte vatten. Sen tog jag in min lilla pingla och borstade henne lite, kratsade hovarna och myste lite. Sen har vi bytt foder lite på henne eller rättare sagt så ska vi testa lite :)
Vi ska ge henne hennes vanliga Grov 90 som hon får vanligtvis men nu ska vi blanda i en näve musli från mustang som finns att köpa på Hööks för en billig peng ! Det är faktiskt havrefritt! Sen gav henne en näve i handen idag och gud vad söt hon var, hon började slicka på mina händer :') så söt !  Sen släppte jag ut henne i hagen igen och gav henne hennes lunchhö. Sen åkte jag på luciashow och träffade Sanna & Fanny ! :D

Kommentarer
Postat av: Tuva

tog du någe kort?;)<3

2011-12-11 @ 20:53:21
URL: http://cavallii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0