Ajajaj !

Jag sa inte det förut men jag ramlade på cykeln när jag cyklade till stallet, jag kollade på Dusty och sa massor med fina ord till henne hihi. Sen så fortsatte jag att kolla på henne och jag tänkte ju inte på att det var halt så jag kollar på henne och skulle cykla över på andra sidan vägen men så ramlar jag istället och landar rakt på benet/svanskotan och det gjorde väldigt ont ska jag säga er, kan knappt gå nu för att det gör så ont. Men jag vill verkligen rida imorrn, ingen sätter stopp för det!
Men det var mitt fel haha, hon var så söt så jag kunde inte kolla bort ♥
Så kan det gå ! ;D

ointressant inlägg men jag är ju lite klantig så nu vet ni det
! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0