FÖR MIG, ÄR DU PERFEKT.

Idag vad Dusty HUUUR duktig som helst ! Lyssnade toppen !
Började med att ta in Dusty, borstade henne och allt sånt, på med sadel och träns och lite reflexer sen red jag faktiskt ut idag, själv. Och det gick sjukt, mega, grymt, jättebra ! :D Visste inte hur jag skulle förklara det så det fick bli så !
I alla fall så skrittade jag bara vilket var bra, jobbade henne lite försiktigt men hon blev lite vinglig så jag lät henne på på lång tygel. Sen efter ett tag när vi var lång ifrån stallet så stannade hon bara och backade något steg men jag behövde bara lägga till skänkeln och hon gick fram, vilket är stora framsteg så hon fick väldigt mycket beröm!
Sen när vi red hem så skötte hon sig exemplariskt ! Hon skrittade hem ! :D men i alla fall så red jag in på banan och ställde och börjde på henne i skritten sen lite trav och galopp, så jag kan säga att mitt humör är på topp ! :D
världens bästa ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0