Julpyntat för fulla muggar !

Ja om rubriken lyder ! julpyntat för fulla muggar. Vi har hängt upp julkulor (i plast), massor med granris, blåbärsris eller vad det heter och massor med annat. Tror hälften kommer att vara uppätet men jaja, hon blir väl glad i alla fall ! :D

Jag gjorde i ordning i stallet sen när vi var klara med julpyntet, sen tog jag in Dusty och fixade henne. Jag och Pernilla red ut idag, det regnade ute men vi red ut i alla fall ! Dusty var jätteduktig, hon var väldigt pigg och frammåt så vi började trava ganska så direkt, skrittade väl 10 minuter innan. Anyway så försökte jag vara lätt i handen och bara flyta på frammåt, hon var väldit lätt i munnen och gick fint. Sen skrittade vi ett tag och regnet bara öste ner nästan + att det blåste. Så jag frös väldigt mycket om man säger så :p sen skulle vi till travrakan och du gjorde hon en ''vända hemmåt sväng'' När hon gjorde det så hade jag nästan glappande tyglar och gjorde ingenting. Klämde på henne lite bara med skänkeln och då gick hon frammåt så ja jag vet inte vad hon gör haha men i alla fall så galopperade vi halva dit och hem och Dusty var piggelin om man säger så ! :D


Ducktiga flickan ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

gullig bild:)

2011-12-03 @ 19:20:14
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0