Nordsvensk säljes akut !


AKUT!
6 månaders nordsvensk hingst söker nytt hem igen pgd av oseriösa köpare! Trevligt lynne och trevlig att handskas med. Har gått med mig i grimma och grimskaft senast idag funkar bra, lite osäker men nyfiken och följer gärna med en.. Annars trevlig, kommer i hagen och hälsar.. Har pass och är chipad. Ej verkad för tillfället då de ej har behövts, har fått 38p på fölmönstring i höstast.
Ägaren
har blivit gammal och orkar inte längre lika mycket som han gjorde när han betäckte sitt sto..
Svante är efter Lipton 1984 u. Petronella 23205.
Måste bort omgående, annars får han gå till en annan värld, då mitt stall e fullt och jag försöker hitta en lösning till denna fina grabb!
Hör av dig/er om de finns intresse, så kan v prata mer på telefon så får ni nummer till ägaren sen! Han kommer troligtvis bli runt 160 och bruks typen.
pris 7. 000 :-  0721 832392 /Amanda

(hoppas att det var okej att jag la upp det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0