People don't cry because they're weak,It's because they've been strong too long.

Hej ! Nu är det äntligen jullov, väldans skönt asså !
Åkte till stallet ganska direkt när jag hade kommit hem från skolan, började med att ta in min fina och börja borsta på henne. Sen tog jag på massor med reflexer och sånt. Sen skrittade jag iväg,hade med mig ett spö idag faktiskt så om hon skulle börja med sina vändahemmåsvängar så hon faktiskt slutar någon gång. Och hon började en gång och då var jag på direkt med spöt och skänklarna, men det räckte med att jag tog spöt på bogen, hon hade sitt reflextäcke så sen reflexen runt halsen kom spöt på så det blev ingen smäll typ men hon gick fram ! Sen började hon igen efter typ 2 steg med det var samma sak där behövde bara ''dutta'' lite med spöt så gick hon fram snällt. Sen gick det skitbra hela vägen tills jag skulle rida hem igen då funkade ingenting, hon taktade hem hela vägen...
Men hon är ju pigg, hon har vilat länge men jag ville få henne lugn men det funkade inte bra alls :/
så jag bestämmde mig för att rida in på banan i typ 10 minuter och då gick det super ! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg :)

Kika gärna in på min :)

Där får du läsa om min vardag hästar, fotboll, vänner och mke mer!! :)



Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dig nu isåfall!!:)



2011-12-21 @ 18:38:25
URL: http://matildamilding.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

super söta bilder! :D <3

2011-12-23 @ 22:03:23
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0