Dagens fina Dusty !

Hej på er ! Hemkommen från stan för 1 timme sen, hade jättekul med ja vad ska man säga, vi var tre stycken :/ Lite synd men kul hade vi som var där!

Men till stalldagen nu då. Började med att mocka, packa hö, byta vatten, göra betfor + skrubba krubban :)
Sen tog jag in min lortgris från hagen hihi ! Borstade henne länge så hon blev ren och det blev hon tillslut !
Sen på med sadeln och tränet, sen skrittade jag hela alén fram och tillbaka. Skulle rida ut idag med det blåste så så jag gjorde inte det :( Lite synd men jag skrittade alén och sen red jag in på banan och skrittjobbade henne. Sen när jag började trava så var hon stel i vänstersidan, alltså när jag red i höger varv så är hon stel i vänster, Lite svårt att förklara men hoppas att ni fattar ! :)
Men i alla fall så försköte jag få loss ganaschen på henne och tillslut blev hon riktigt fin ! gjorde lite slalom kan man säga -->
typ så ^^ Så i varje sväng ställde jag om henne så hon blev jättefin tillslut, riktigt fin ♥
Sen skrittade jag av henne och gick in i stallet igen :)
Sen åkte mamma och jag till Hööks, köpte 2 saker men dom lägger jag ut imorgon.. ;D
världensfinaste&bästapålle♥

Kommentarer
Postat av: Emma

super fin bild:D

2011-12-28 @ 17:51:15
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0