Little Dusty Wind ♥

Träningen gick lite upp och ner idag, vi gjorde lite övergångar skänkelvikningar och sånna saker. Skulle fatta galopp från skritt och hon taggar till så så formen åkte upp så vi fick kämpa lite med det !
Men ibland var hon jättefin ! Vi ställde lite högre krav på henne idag också och det ska jag göra i fortsättningen också. Jag är för snäll mot henne helt enkelt, jag måste ställa högre krav. Sen i mitten så tyckte hon att det vart jobbigt, blev stressad för att hon inte fick göra som hon ville, men jag höll mitt lugn hela träningen och blev inte arg, jag tänkte bara att det får ta den tid det tar om hon inte släpper innan, för det var ju bara henne jag väntade på. Men sen vände allt, hon släppte dom sista minutrarna och hon vart sååå himla fin ! ♥ men jag är nöjd idag :D
världens finaste

Kommentarer
Postat av: Emma

super fina bilder:)

2011-12-07 @ 21:07:42
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ni är såå fina! :)

2011-12-08 @ 07:20:15
Postat av: Cajsa

Dden sista bilden är såå himla vacker ! <3

2011-12-08 @ 08:52:03
Postat av: Fanny Jaensson

sv; jo men "här" vart osyngligt, fixar länkar idag! :D<3

2011-12-08 @ 15:45:19
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0