vilperiod

Hejsan, förlåt för att jag inte har bloggat men jag har försökt få upp filmen som jag och Cajsa spelade in men när det står ''mindre än en minut kvar..'' då funkar det inte, då stängs allt ner -.- Men i alla fall så har mamma och jag bestämt att Dusty ska få en liten viloperiod, hon är ju inte nyskodd än och hovslagaren kommer typ den 20 December och då känns det bättre att hon vilar, än att hon ska få styltor i all snö eller det händer något !
Men efter hon är nyskodd så ska jag sätta igång henne
:) sen ska hon nog få en till viloperiod så musklerna ska få vila lite. Men jag kommer promenera med henne och köra lite ledarskap ! :D och såklart fixa massor i stallet !


Haha finaste dusty på travrakan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0