We made it all this way

Stalldagen har varit helt perfekt, grym !
Började med att mocka, packa höpåsar, göra betfor, byta vatten och städa lite bland mina saker. Sen fyllde ja på vatten i hagen och då kom Dusty i hagen gåendes till mig och började pussa mig :') hihi !
Sen när jag var klar med det så tog jag in henne från hagen och började borsta och sätta på henne all utrustning. Sen gick jag in på banan och skrittade fram henne ett tag och sen borjade jag jobba henne lite smått :)
Ridpasset gick grymt bra ! Det var mest jag som satt lite konstigt i sadeln eftersom jag har ont i svanskotan men det funkade ! :D
Skrittade runt lite och försökte böja henne lite försiktigt och det funkade super, lite stelare i höger så det ska vi träna lite extra på ! Sen började jag trava lite försiktigt på fyrkanspåret och bytte varv och volter, halter övergångar och lite sånt. Och det gick jättebra ! är supernöjd ! :D sen var jag bara tvungen att fatta galopp en gång, ett varv på volten i båda varven och hon var så grymt fin, så klockren ! Sen efter det så travade jag av henne och skrittade av henne i alén som också gick super !


bästastesomfinns♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0