You know you are beautiful ♥

Hejsan svejsan !
Hemma från stallet nu, Dusty skötte sig jättebra när vi red ut ! Mamma hängde med och gick. Man känner att hon är säker då, svårt att förklara men hon blir mycket finare i formen när mamma går före ! Annars vill hon kolla runt lite i skogen haha, men vi skrittade en bit och travade lite och hon lyssnade super! Jag gjorde några halter och lite sånt ställde och böjde på henne vilket gick kalas, så jag är jättenöjd ! :D Nu sitter jag här och väntar på att Sannis ska komma och sen ska vi åka ner till Dustys förra stall där min kompis har sin häst Hippie. Sara heter hon :) Några som kanske kommer ihåg att jag skrev lite om henne att vi red ihop och så, men i alla fall så sk jag ner till det gamla staller och hälsa på lite ^^
min söting♥

Kommentarer
Postat av: Emma

gulliga bilder:D

2011-12-30 @ 14:35:54
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0