Gästbloggning - Emma Persson

Hejsan på er! :)
Amanda bad mig att gästblogga lite, men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om, så kör på det gamla vanliga. Skriver lite om mig själv ;)

Mitt namn är då Emma Persson och jag är 13 år, 14 om 4 dagar :D Jag älskar hästar och har ridit i lite dryg 10 år. Ridskola större delen av tiden, men rider nu endast privat på mina 2 medryttar hästar Loke & Merlin. Hade en foderhäst i ett halvår, men han gick bort i ett åskoväder i sommras. Ridit på ridskolorna Karlsdal och Folkatorp, längsta tiden på Folkatorp (har till och med ridit i samma grupp som Amanda, det var så vi träffades ;D). Nu har jag som sagt slutat helt på ridskola och rider endast Merlin, en väldigt speciel korsningsponny och Loke, en nordsvensk brukhäst :D

Merlin & Jag

Jag & Loke


Förutom hästar så är jag väldigt intresserad av Foto & Design. Fotograferar så mycket jag kan och sitter och pillar med olika saker i datorn så fort jag har tid :)


Fotograf på Segersjö

Jag har drivit många egna bloggar, men för ett tag sedan startade jag och min bästa kompis Julia en blogg tillsamans. Där skriver vi om allt som rör oss. Hästar, vår vardag, foto - om allt helt enkelt! :D Och jag skulle bli jätteglad om ni kikade in och kommenterade lite och varför inte följa oss? ;)

Klicka på bilden för att komma till bloggen ;)

Det var allt från mig, ha det bäst nu! :D
Kramar från Emma, byall

Kommentarer
Postat av: Berta-En hästblogg med smått&gott!

Fin blogg Emma!(:

2011-02-24 @ 14:14:00
URL: http://meandmypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0