Dag 1 - presentation av mig

Hej jag heter Amanda , och jag är 12 år . Mina intressen är att rida , jag rider alla dagar förutom tisdagar , fast rider ibland på tisdagar också ;)
På måndagar rider jag på en Ridskola för skojs skull och för att lära sig lite nya saker, den heter Karlsdal och är världens bästa ! <3
Hästen jag rider där heter Stjärna och är okänd - okänd f.04 :)
Världens bästa , helt otroligt steg i dressyren och hoppar lika bra !

S t j ä r n a  o c h   j a g  p å  p a y  &  J u m p  p å  k a r l s d a l , < 3





Och sen min foderponny Chantilly Lane , kallas för Lillan .
H o n  ä r  v e r k l i g e n  v ä r l d e n s  b ä s t a  p o n n y < 3
Det är verkligen så !
Hon är bäst , men iaf hon är f.95 u. Janni 3041 e. Nimbusz ox .
Hon är bäst på att hoppa ! hoppar allt , hon har varit jättesvår att få ner i formen men nu är hon underbar , !
under 2011 så kommer jag nog tävla en hel del :) kommer bli jättekul ! :D
har inte tävlat så mkt men henne eftersom fången.. :/
men nu hoppas jag att hon ska vara  f r i s k !

B i l d e r  p å   m e j   o c h L i l l a n , <3







V ä r l d e n s  f i n a s t e , < 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du redigerar bilde:D

såg de på dressyrmupparnasblogg ;)

2011-01-16 @ 20:38:43
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0