Dag 4 - mitt mål med ridningen

Asså jag vet inte vad jag ska satsa på men jag vill ju gärna bli ''tävlingsryttare'' det skulle vara kul !
eftersom jag inte har någon egen ponny så har jag inte tänkt så mycket på det , men jag har ju Lillan som jag ska börja tävla nu , och det längtar jag efter !
Jag har ett mål med lillan iaf och det är att vi ska försöka vinna 1 tävling iaf , det skulle inte vara fel ;D
men om man får drömma lite så skulle jag cilja tävla SM eller tävla i globen , scandinavium eller falsterbo .
Det skulle vara toppenkul ! men jag tror man får drömma sig fram för att kunna tävla där ... :/

foto : jag :)


Kommentarer
Postat av: felicia

Svara på mina tre frågor på bloggen !:)

2011-01-20 @ 21:04:19
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0