FANNY THE KING HERE !

hejhej
nu undrar ni säkert vem den där fanny är?
jo ,
jag är en liten flickkkaaa på 11 år somrar som har en medryttarhäst vid namn Flykt kila  , och hon är underbar .
hon är en kallblodig travare , mer info http://kiilasmedryttare.webblogg.se
men ska inte skriva om mig nu .
tänkte skriva vad jag tycker om amandas blogg och om amanda!
Amanda Hellman
har jag aldrig träffat , och då inga minnen än.
men vi har pratat via facebook , msn & bilddagboken .
och amanda är världens snällaste!
och hon rider sin ponny lillan jättebra .
och amandas blogg är jättefin!
när man ser headern tänker man  iallafall jag att amanda är en snäll tjej med en fin ponny -
min & amandas kontakt började med  att jag var vän med Viktoria  och Amanda var bästavän med Viktoria och jag tyckte amanda ve rkade jättesnäll så jag lade till henne som vän ,
och vi började prata , bli vänner och nu är vi jättebra vänner! (tycker jag iallafall)
amanda finns alltid där för en , och en sån vän
är alla värda att ha , alla är värda en vän som är snäll , och som alltid lyssnar och alltid finns där .
och så är amanda!
hon är underbar!
och jag finns alltid där för henne om hon skulle behöva prata eller vara ledsen .
bara hör av dig gumman .
jag älskar dig syster!


nu en bild på kila , mer bilder finns på min blogg.



Kommentarer
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

så glad för er ! :)

2011-01-07 @ 14:25:04
URL: http://ponnyburkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0