Dusty 29 Juli

åkte till stallet vid 12 idag och väntade på att Sara skulle komma.
Mendans jag väntade så smörjde jag hoppasadeln, pullartränset, sadelgjordarna och fixade massor i stallet !
sen så kom sara och då fixade vi ännu mer, säkert 2 timmar :p
men fint blev det, sen så kom Ronja och då hämtade vi hästarna och började borsta och greja ! 
sen så gick vi ut i ridhuset där vi hade lagt upp en labyrint som vi skulle träna på framdelsvändningar :)
Just det gick inge vidare lyssnade inte, vi kom inte överens så jag lämnade det och red igenom henne lite bara, travade och det kändes som igår, helt underbart
så mjuk och fin i munnen ! och testade göra skänkelvikning och shit säger jag bara, gud vilket steg !
riktigt bra gick det med som i alla fall så jag är väldigt nöjd med det, sen galoppen var också bra ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0