hoppning

Igår så tänkte jag rida dressyr på fältet men då stog det hästar där och i skogen kunde jag inte rida själv i, för jag vill rida med någon och i ridhuset var det fullt med hinder så då kom jag på att jag var tvungen att hoppa innan tisdag på pay & jumpen så jag hoppade igår ! :D
Det gick hur bra som helst, red fram hennne och det kändes bra och sen så hoppade jag fram på några hinder och sedan så höjde vi till 80 som jag ska hoppa och först så hoppade vi bara några hinder och sedan så hoppade vi hela banan och det gick jätte bra, hon var kanonfin ! hoppade banan två ggr och båda kändes lika bra !
sen så skrittade vi av dom i 30 min :)







Kommentarer
Postat av: Wilma

Hur högt ska du hoppa?

2011-06-17 @ 16:28:22
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0