ridpasset 12 juni

Idag bär jag kom till stallet så började jag med att mocka Dustys box, och sen så gjorde jag rent hela Dusty vattenhink (gör det varannan dag, skriver det inte bara) och sen så hämtade jag världens bästa ponny i hagen och hon var så söt, för när jag ropade på henne så kollade hon upp direkt med öronen frammåt och när jag var 10 meter ifrån så kom hon fram till mig :')
Började borsta henne och satte på skydd och tränsade, red barbacka idag, väldigt lungt ridpass eftersom jag ska träna i ttvå dagar irad + tävling så tog vi det lungt :)
men det väl bra ! sjukt fin i skritten, traven var hon också jätte fin i  ! men i höger varv i galoppen så hängde hon gick lite i munnen, men annars bra ! vänster galopp var underbar

trimmade lite idag kan man väl säga, sen så skrittade jag av henne och gick in i stallet och tog på flugmedel och flughuvan och gav henne godis & kraft !
sen så tog jag ut henne i hagen och efter det så sopade jag i stallet och städade mitt skåp och smörjde sadeln och packade hö :p
så jag har hunnit med lite saker idag ;D imorrn så åker jag till stallet tidigt och kollar på alla andra om rider för Erika och kvart i 7 är det min tur, kommer göra ett tidsinställt inlägg och vilken outfit jag kommer ha, vilken tror ni ? :D

tar med mig kameran också såklart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0