bästa ponnyn ♥

När jag kom till stallet idag så började jag med att EM-fodra alla hästarna och en så hämtade jag Dusty i hagen och började borsta henne, sen så sadlade jag och tränsa och sen så gick jag och Ronja in i ridhuset och började skritta fram.
Det spöregna så vi fick rida i ridhuset :) och guuuud så bra det gick !
hon var sååå fin ! hon var så himla luftig i traven och åå jag är så nöjd ! :D
red igenom programmet så jag tror det sitter, sen så mockade jag och fyllde på kraft och hö.
sen så smörjde jag sadeln och tränset, bytte pannband och satte på nummerlapp !
sen åkte mamma & jag och hämtade transporten som vi fick låna av supersnälla Wilma
sen så åkter vi tillbaka till stallet och tog in alla hästarna och så fick Dusty nosa lite på transporten och sen så fick hon sig ett bad tills imorrn :) sen så flätade jag svansnen och satte på henne pyjamasen !

IMORRN :
så ska jag knoppa och greja en massa stallet så ingen updatering tyvärr, ska ju på tävling.
startlistor kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0